sinds 2001
20 jaar

naar overzicht

Van Orsouw Consultancy

huisstijl | website | drukwerk | digitale media

Een professionele uitstraling die perfect past

Julia van Orsouw vond het na 2 jaar ondernemen tijd om te professionaliseren. Ze nam afscheid van haar zelf ontworpen logo en liet ons een nieuw logo en huisstijl ontwerpen.

Onze aanpak

Nadat Julia het positioneringsformulier had ingevuld, gingen we in gesprek. Om te achterhalen wie nu precies haar klanten zijn. Waarom kiezen ze voor Van Orsouw Consultancy (VOC) en wat vinden ze belangrijk?
En waarom heeft Julia aangegeven dat ze een voorkeur heeft voor bepaalde kleuren? Is dat haar persoonlijke smaak of trekt dat haar klanten aan?

Nadat het verhaal van VOC helemaal helder is, gaan we starten met het ontwerpen van het logo. Hierna volgen de huisstijlkleuren, het visitekaartje, briefpapier en als laatste de website. Omdat Julia Odoo specialist is, gaat ze met behulp van Nancy haar website bouwen in Odoo.

De reactie van Julia

“Door de heldere en gestructureerde werkwijze van B-more heb ik nu een super gave huisstijl. Brigitte nam mijn opmerkingen ter harte, en vragen worden snel en duidelijk beantwoord. Nancy wist het website-ontwerp van Brigitte om te zetten in responsive pagina's. Ze heeft mij ook veel geleerd over hoe ik zelf in de toekomst nieuwe pagina's kan bouwen. Er wordt geen afhankelijkheid gecreëerd, maar juist zelfstandigheid. Ik ga al mijn klanten die een huisstijl, website, visitekaartjes of andere communicatie-uiting nodig heeft dit bedrijf adviseren.”

Wil jij ook zo’n professionele huisstijl?

Om te groeien, een andere markt aan te boren of meer naamsbekendheid te genereren? Ga eens met ons in gesprek om te zien hoe we je daarmee kunnen helpen.