Waarom zou je een huisstijl laten maken als je al een professioneel logo hebt? Omdat een logo zonder huisstijl is als een maatpak met een paar afgetrapte gympen eronder. De eerste indruk is professioneel, maar het is niet áf. Dat is jammer, want die eerste indruk die een potentiële klant van jouw bedrijf krijgt, kan zomaar bepalen of jij de opdracht krijgt. En die kans krijg je maar één keer.
Je begint pas met ondernemen. Of je bent toe aan een frisse start. Andere branche, andere bedrijfsnaam. Dat zijn de momenten dat je aan een nieuwe huisstijl denkt. En dus aan een huisstijlspecialist.
Stel, je bent al wat jaren bezig. De klanten komen, je hebt een vaste plek in de markt veroverd en alles gaat lekker. Alleen ging je bedrijf wel met de tijd mee en je huisstijl niet. Past die dan nog wel? Als je twijfelt, dan is het tijd voor een restyling.
Een huisstijl heb je niet alleen voor het mooie. Een huisstijl moet effect hebben. Hij moet altijd hetzelfde verhaal vertellen. Waar je hem ook gebruikt, je wilt herkenbaar zijn. En dan telt maar één ding: consequent doorvoeren. Daarom doen wij aan huisstijlbewaking.
...om dit te kunnen bedenken en uitvoeren moet je jezelf o.a. empathisch op kunnen stellen en kunnen verdiepen in een organisatie. Dat is B-more absoluut gelukt.
![]()
AG Textiles