Vakidioten, gedreven en sociaal. Zo zouden wij onze klanten omschrijven. Ze snappen het belang van een goede huisstijl en weten dat ze in beeld moeten blijven bij hun doelgroep. Maar ze zijn liever met hun eigen werk bezig. Daarom leggen ze alles wat te maken heeft met huisstijl en communicatie graag bij ons neer. Sommigen al meer dan 10 jaar!
“... Brigitte heeft samen met Nancy ons op een gestructureerde manier geholpen met het bedenken van de naam, het logo, het beeldmerk en het ontwerpen en bouwen van de website. Stap voor stap begeleidt ze je in dit proces en denkt ze met je mee waarbij ze ervan houdt om snel te schakelen. Dit heeft tot het prachtige eindresultaat geleidt waar we dagelijks veel plezier van hebben.”
Hans en Niels Burgers van Financieel adviesburo Burgers


“Op basis van eerdere positieve ervaringen zijn we voor het ontwerpen van een nieuw logo en huisstijl opnieuw uitgekomen bij B-more en we zijn zeer tevreden met het eindresultaat.
Na een paar uitgebreide sessies ontstond een goed beeld van de waarden die we met Heskon als bedrijf wilden uitstralen. Vervolgens kregen we de mogelijkheid om in de verschillende fasen van het ontwerpproces feedback te leveren en werden we aangenaam verrast met de kleurengamma's en ontwerpen...”
Team Heskon


“... Ze stellen scherpe vragen die je echt laten nadenken over wat je wilt uitstralen, en vertalen dat vervolgens op een superprofessionele manier naar een huisstijl en website die past. Zowel voor Vraag het aan Loes als voor Apoiar hebben ze mijn stijl perfect weten te vangen.
De samenwerking verloopt altijd moeiteloos en voelt persoonlijk zonder ooit afstandelijk of extreem formeel te worden. Ze denken oprecht met je mee en tonen betrokkenheid die verder gaat dan het project zelf – juist dat maakt hen voor mij van blijvende betekenis.”
Loes Verhoeven van Apoiar


De laatste jaren werken we bij B-more design veel voor kleine bedrijven tot 50 medewerkers en zorgen dat zij hun doelgroep bereiken. We verdiepen ons in hun product en klanten. Wat doet het product? Hoe werkt het? En misschien nog wel het belangrijkste: wat levert dit de klant op? Al die antwoorden vertalen we in communicatiemiddelen waarmee jij de taal spreekt van jouw klanten. Klaar om ze te overtuigen.
Kunnen we jouw bedrijf ook een smoel geven dat niemand vergeet? Neem dan contact op.
We zijn niet teleurgesteld en hebben meer gekregen dan vooraf verwacht. Het is fris, eigentijds, anders en toch past het als een lekkere spijkerbroek. Helemaal top dus wat ze daar bij B-more hebben gepresteerd.
![]()
Fred Rommers, Treetops
Niet dertien-in-een-dozijn, maar uniek en onderscheidend? Plan dan een gratis huisstijlgesprek in.