Nadat we in het verleden al eerder met succes een huisstijl hadden ontworpen voor de eigenaar van Heskon dacht hij ook nu weer aan ons voor de huisstijl van Heskon. “Onze concurrenten hebben allemaal logo’s met een bliksemschicht, stekker of batterij. Dat willen wij dus niet. Wij willen ons als marktleider echt onderscheiden.”
Heskon is een Tilburgs bedrijf dat zich richt op het repareren, recyclen en herbouwen van fietsaccu’s. Mooie uitdaging dus om niks te doen met bliksemschichten, stekkers of batterijen.




Op basis van eerdere positieve ervaringen zijn we voor het ontwerpen van een nieuw logo en huisstijl opnieuw uitgekomen bij B-more en we zijn zeer tevreden met het eindresultaat. Na een paar uitgebreide sessies ontstond een goed beeld van de waarden die we met Heskon als bedrijf wilden uitstralen. Vervolgens kregen we de mogelijkheid om in de verschillende fasen van het ontwerpproces feedback te leveren en werden we aangenaam verrast met de kleurengamma's en ontwerpen. Uiteindelijk is het in relatief korte tijd gelukt om het merk een nieuwe identiteit te geven, waar we als bedrijf trots op kunnen zijn. Bedankt namens team Heskon!
Team Heskon
Niet dertien-in-een-dozijn, maar uniek en onderscheidend? Plan dan een gratis huisstijlgesprek in.