Nadat ze een jaar gewerkt had onder de naam Vraag het aan Loes vond ze het tijd voor een andere koers. Een nieuwe focus en een totaal andere positionering waren het uitgangspunt toen ze bij ons aanklopte voor een nieuwe huisstijl. Met Apoiar wilde Loes een echt merk gaan bouwen. En daarvoor was een professionele huisstijl nodig.
Voor de ontwikkeling van de huisstijl van Vraag het aan Loes had ze al weleens een inside-out-sessie meegemaakt. De uitkomst van deze sessie voor Apoiar gaf een totaal andere uitslag. Logisch dus dat Apoiar een heel eigen uitstraling kreeg.




Ik kies steeds weer voor B-more, en dat is niet voor niets. Ik ken Nancy en Brigitte al heel wat jaren, ook uit de tijd dat ik directeur bij een ander bedrijf was. Toen ik besloot om voor mezelf te beginnen, wist ik meteen dat ik weer met hen wilde werken. Ze combineren een open en eerlijke aanpak met oprechte betrokkenheid en een fijne ontspannen (en gezellige) sfeer. Precies de ingrediënten die ik nodig heb om verder te komen. Ze stellen scherpe vragen die je echt laten nadenken over wat je wilt uitstralen, en vertalen dat vervolgens op een superprofessionele manier naar een huisstijl en website die past. Zowel voor Vraag het aan Loes als voor Apoiar hebben ze mijn stijl perfect weten te vangen. De samenwerking verloopt altijd moeiteloos en voelt persoonlijk zonder ooit afstandelijk of extreem formeel te worden. Ze denken oprecht met je mee en tonen betrokkenheid die verder gaat dan het project zelf – juist dat maakt hen voor mij van blijvende betekenis. En wat het me heeft gebracht? Een sterke visuele identiteit die helemaal bij mij past én het vertrouwen om mezelf en mijn bedrijf met trots te presenteren. 😊
Loes Verhoeven, Apoiar
Niet dertien-in-een-dozijn, maar uniek en onderscheidend? Plan dan een gratis huisstijlgesprek in.