sinds 2001

naar overzicht

Financieel adviesburo Burgers

huisstijl | website | drukwerk

Professionele huisstijl voor een nieuw familiebedrijf

“Mijn zoon komt in het bedrijf. Daarom moet de bedrijfsnaam veranderen en willen we een nieuwe huisstijl, want hij wil de marketing anders aanpakken.” Twee generaties en twee verschillende visies op hoe het bedrijf gepresenteerd moet worden. Voor ons de uitdaging om die twee visies te verenigen in een nieuwe huisstijl waarop ze beide trots zijn.

Een goed gesprek

Om tot een huisstijl te komen waarin ze zich allebei konden vinden, gingen we eerst in gesprek. Daarin werd duidelijk waar de verschillen zaten, maar ook waar de overeenkomsten zaten. Tijdens zo’n gesprek laten we ze ook keuzes maken uit verschillende beelden. Daaruit bleek toch dat als het echt over uitstraling gaat ze dichterbij elkaar liggen dan ze dachten.

Met een logo, visitekaartjes, briefpapier, enveloppen en een professionele website kunnen Hans, Niels en Monique Financieel adviesburo Burgers met trots presenteren aan de buitenwereld.

De reactie van Hans en Niels

“Nadat we als accountants, vader en zoon en toekomstig compagnons de stap hadden genomen om het familiebedrijf over te gaan dragen naar de volgende generatie moesten we een huisstijl bedenken. In ons vakgebied zijn we creatief, maar nu hadden we geen idee waar te beginnen. Brigitte heeft samen met Nancy ons op een gestructureerde manier geholpen met het bedenken van de naam, het logo, het beeldmerk en het ontwerpen en bouwen van de website. Stap voor stap begeleidt ze je in dit proces en denkt ze met je mee waarbij ze ervan houdt om snel te schakelen. Dit heeft tot het prachtige eindresultaat geleidt waar we dagelijks veel plezier van hebben.”

Wil jij ook zo’n professionele huisstijl?

Om te groeien, een andere markt aan te boren of meer naamsbekendheid te genereren? Ga eens met ons in gesprek om te zien hoe we je daarmee kunnen helpen.