“Mijn zoon komt in het bedrijf. Daarom moet de bedrijfsnaam veranderen en willen we een nieuwe huisstijl, want hij wil de marketing anders aanpakken.” Twee generaties en twee verschillende visies op hoe het bedrijf gepresenteerd moet worden. Voor ons de uitdaging om die twee visies te verenigen in een nieuwe huisstijl waarop ze beide trots zijn.
Tijdens de inside-out-sessie bleek toch dat als het echt over uitstraling gaat ze dichterbij elkaar liggen dan ze dachten. Financieel adviesburo Burgers heeft nu een professionele huisstijl waarmee Hans, Niels en Monique zich met trots kunnen presenteren aan de buitenwereld.




Nadat we als accountants, vader en zoon en toekomstig compagnons de stap hadden genomen om het familiebedrijf over te gaan dragen naar de volgende generatie moesten we een huisstijl bedenken. In ons vakgebied zijn we creatief, maar nu hadden we geen idee waar te beginnen. Brigitte heeft samen met Nancy ons op een gestructureerde manier geholpen met het bedenken van de naam, het logo, het beeldmerk en het ontwerpen en bouwen van de website. Stap voor stap begeleidt ze je in dit proces en denkt ze met je mee waarbij ze ervan houdt om snel te schakelen. Dit heeft tot het prachtige eindresultaat geleidt waar we dagelijks veel plezier van hebben.
Hans en Niels Burgers, Financieel adviesburo Burgers
Niet dertien-in-een-dozijn, maar uniek en onderscheidend? Plan dan een gratis huisstijlgesprek in.