Na ruim 20 jaar was Netwerkorganisatie NISPA toe aan een nieuwe huisstijl. Ook de 10 jaar oude website was toe aan een flinke update. Het moest allemaal weer helemaal van deze tijd worden.
Met een knipoog naar het oude logo hebben we NISPA met een nieuw logo en huisstijl een fris en modern uiterlijk gegeven. De nieuwe website is responsive, overzichtelijk en makkelijk te onderhouden. Met de templates voor Word, Publisher en PowerPoint kan NISPA zelf eenvoudig brieven, rapporten en presentaties maken in de nieuwe huisstijl. En met de digitale nieuwsbrief kunnen ze hun netwerk op de hoogte houden van nieuwe ontwikkelingen op het gebied van verslavingszorg. NISPA is weer klaar voor de toekomst.







We hebben fijn samengewerkt met B-more. Het contact was laagdrempelig en we voelden ons gehoord. We vonden het fijn dat er verschillende opties voor de huisstijl besproken werden en er werd goed meegedacht. We zijn erg tevreden met het resultaat van de website, de huisstijl en de overdracht. Het onderhouden van de website is voor ons als relatief kleine stichting goed te doen.
Boukje Dijkstra, NISPA
Niet dertien-in-een-dozijn, maar uniek en onderscheidend? Plan dan een gratis huisstijlgesprek in.