Je zou het niet zeggen, maar Brigitte is de spreekwoordelijke ‘ouwe rot in het vak’. Ze ontwerpt huisstijlen die echt de identiteit van de bijbehorende bedrijven uitstralen. En dat doet ze al meer dan 20 jaar. Kun je nagaan hoeveel ervaring ze in haar vingers heeft. Het is een serieus vak. En daar hoort een serieuze opleiding bij. Kunstacademie in Brigitte’s geval.
Al die kennis en ervaring zet ze in als ze voor jou aan de slag gaat. Ze verdiept zich in de ondernemer en in het bedrijf. Met een berg vragen. Over je bedrijf, over hoe je erin staat. En ze vraagt gewoon door totdat ze tot de kern komt. Gezellig met een kopje thee of koffie erbij. Advies nodig? Geeft ze ook. Gevraagd en ongevraagd. Zo legt ze de basis voor persoonlijk maatwerk. De onderste steen boven voor een huisstijl die echt past. Alles wat ze daarna ontwerpt kan ze dan ook onderbouwen.
Als Brigitte iets ontwerpt, kun jij ermee voor de dag komen. Altijd en overal. Op je website, op je drukwerk, op je koffiekopjes en op bedrijfskleding. En op alles wat je verder nog kunt bedenken, ook als het niet zo voor de hand liggend is. Daar houdt ze in de ontwerpfase al rekening mee. Je hebt nu misschien nog geen plannen om glazen te laten graveren met je logo. Als die plannen toch komen, kan het. Gegarandeerd.
Ook als ze niet aan het werk is, weet ze wat het meeste oplevert. Voor de moestuin heeft ze een grondig plan. Alles netjes in rijen en met de juiste ‘buren’. Basilicum bij de tomaten bijvoorbeeld. Dat levert de beste oogst op, heeft ze uitgezocht. De graficus in Brigitte laat zich ook privé zien. Iedere dinsdagavond leeft ze zich uit in een grafische werkplaats. Met lino- en houtsnede of met zeefdrukken. Lekker experimenteren met steeds iets nieuws. Stempelen met houten letters bijvoorbeeld, al is ze nu alweer een stap verder. Al die creativiteit moet ook wel eens opgeladen worden. Dan boekt ze een reis. Even afstand nemen, dat helpt. Favoriete bestemming: Azië. Want ook als ze afstand neemt, doet ze het goed.
Meer over Brigitte vind je hier: Brigitte de Man | LinkedIn
Huisstijlontwerpen waar geen speld tussen te krijgen is. Al je drukwerk. Gave brochures, flyers en magazines. Productcatalogussen en jubileumboeken. Huisstijlrestyling, huisstijlbewaking, gewoon alles met huisstijl. Voor de rest ga je naar Nancy.
Brigitte heeft samen met Nancy ons op een gestructureerde manier geholpen met het bedenken van de naam, het logo, het beeldmerk en het ontwerpen en bouwen van de website.
![]()
Hans en Niels Burgers, Financieel adviesburo Burgers
Niet dertien-in-een-dozijn, maar uniek en onderscheidend? Plan dan een gratis huisstijlgesprek in.